Про особливості оформлення субсидії для львів’ян 0 304

Джерело: офіційний сайт Львівської міської ради, автор: Марія Демчина

Якщо в одержувача є протермінована понад два місці заборгованість з оплати послуг, то субсидія на наступний строк йому не призначається. За словами заступника начальника управління – начальника відділу пільг, соціальних допомог та компенсаційних виплат управління соціального захисту Львівської міської ради Лесі Дронь, мешканці, які мають заборгованість, мають з’ясовувати питання заборгованості не з відділом соціального захисту, який не має правових підстав у такому випадку призначити субсидію, а з надавачем послуг.

«Такі сім’ї на підставі списків надавачів послуг відділами соціального захисту про заборгованість повідомлені. Ми маємо на сьогодні щодо окремих мешканців неприємні ситуації, коли мешканці не погоджуються з тим, який розмір плати за послуги їм нараховують надавачі послуг. Є такі звернення, що надавач послуг – окреме ОСББ надсилає мешканцю оплату за підвал, яким мешканець не користується. Але мешканець вважає, що не повинен сплачувати заборгованість. Надавач послуг нам подає мешканця як такого, який не сплатив за житлово-комунальні послуги і має заборгованість, і ми, відповідно, не маємо правових підстав призначити йому житлової субсидії. Тому звертаюся до мешканців, які мають заборгованість і такі неприємні стосунки з надавачами послуг, питання заборгованості з’ясовувати не з відділом соціального захисту, який не має правових підстав у такому випадку призначити субсидію, а з надавачем послуг, оскільки  надавачі послуг нам надсилають списки сімей, які мають ту чи іншу суму заборгованості. Є борги в розмірі 5 чи 10 гривень, а є і понад 30-40 тисяч гривень», –  пояснила заступник начальника управління – начальник відділу пільг, соціальних допомог та компенсаційних виплат управління соціального захисту ЛМР Леся Дронь.

Додамо, що якщо протягом двох місяців споживач документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається йому з дати закінчення дії попередньої субсидії. Проте заборгованість впливає на право призначення субсидії лише тим, які отримували її в попередньому періоді. Тим, які не отримували субсидії і звертаються вперше, субсидія призначатиметься незалежно від наявності заборгованості.

Найважливіші акценти у призначенні субсидій (чинні з травня 2017 року):

– Тепер для призначення субсидії потрібна інформація про доходи за 4 квартали до моменту звернення, а не за попередній календарний рік, як було раніше;

– Для домогосподарств, які використовують природний газ/електричну енергію для індивідуального опалення, опалювального період розраховується з 16 жовтня по 15 квітня включно. Для тих, які мають центральне опалення, керуватимуться розпорядженням міського голови про початок/закінчення опалювального періоду;

– Якщо в одержувача є протермінована понад два місці заборгованість з оплати послуг, то субсидія на наступний строк не призначається, про що його  інформують. Якщо протягом двох місяців споживач документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається йому з дати закінчення дії попередньої субсидії. ПРОТЕ заборгованість впливає на право призначення субсидії лише тим, які отримували її в попередньому періоді. Тим, які не отримували субсидії і звертаються вперше, субсидія призначатиметься незалежно від наявності заборгованості;

– Передбачена монетизація субсидії для ощадливих субсидіантів за зекономлені ними електроенергію та газ. До 1 вересня вони мають звернутися до відділу соціального захисту і написати заяву, де вказати спосіб отримання цих коштів – або на банківський рахунок, або на поштове відділення. Таких домогосподарств є понад 18 тисяч на загальну суму відшкодування 11 млн. грн. Проте кошти на монетизацію субсидій ще не надійшли, як і ще не має порядку їх повернення. Тому зараз збирають заяви від мешканців на повернення цих зекономлених коштів.

«Якщо людина зекономила за газ, до прикладу, 1000 гривень, то отримає лише 695 гривень, бо решта повертається до державного бюджету. Якщо зекономили на електроенергії 300 гривень, то  отримують 135 гривень, а решта також повертається до держбюджету. Також це можуть бути і 1, і 2 і 5, а може і  695 зекономлених гривень тощо. Все це розписано у постанові Кабміну, бо максимальна сума відшкодування за 100 куб. метрів газу – 695 гривень 79 копійок, за 150 кВт електроенергії – 135 гривень. Мінімальна – від 1 гривні», – пояснює заступник начальника управління – начальник відділу пільг, соціальних допомог та компенсаційних виплат управління соціального захисту ЛМР Леся Дронь.

– Для орендарів житлового приміщення (будинку) субсидія призначається за наявності договору найму (оренди) з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців та до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору найму. На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням орендаря. «Майже усі мешканці, які до 1 травня зверталися із заявами і подавали договір-оренди, усі вони 100-% повідомлені про необхідність подання договору і заяви на наступний період. Тому на наступний термін призначення субсидії необхідно знову подати договір, заяву і декларацію про доходи членів сім’ї»,- наголосила Леся Дронь.

Хто має право на субсидії? Кожна сім’я може звернутись з заявою про призначення субсидії.  Не матимуть права на субсидію лише ті сім’ї, у яких будь-хто з членів сім’ї упродовж 12 попередніх місяців (до місяця призначення субсидії) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, телефонного (втому числі мобільного) зв’язку на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень. Важливо зауважити, що при цьому не враховується оплата житлово-комунальних послуг та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням  життєдіяльності.

Разом з тим нагадуємо, що громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про:

  • зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб;       
  • зміну соціального статусу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні;
  • переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
  • переліку підприємств – виробників/виконавців житлово-комунальних послуг;
  • купівлю товарів або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за
  • призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення): купівля земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу, будматеріалів, інших товарів довгострокового вжитку, телефонного зв’язку.

У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб подаються також нові заява і декларація. 

За детальнішою інформацією щодо призначення субсидії можна звертатись до районних відділів соціального захисту м. Львова. Контактні телефони: 

  • Галицький відділ: тел.: 261-44-50 (вул. Ф. Ліста, 5); 
  • Залізничний відділ: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34);
  • Личаківський відділ: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10);
  • Франківський відділ: тел.: 237-50-81(вул. Ген. Т.Чупринки, 85);
  • Сихівський відділ: тел.: 254-64-80 (просп. Червоної Калини, 66);
  • Шевченківський відділ: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11).

Прийом мешканців у «Єдиних приймальнях» проводиться: в понеділок – з 13 до 19 год., з вівторка по четвер – з 8 до 19 год. Записатись на прийом в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті «Львів соціальний»: http://social.lviv.ua/

Попередня новинаНаступна новина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вибір редактора