Для тернополян створили новий інформаційний портал ЖКГ 0 198

Як повідомляє джерело, свою роботу розпочала нова комунікативна платформа “Наш Квартал”, на якій можуть зареєструватись жителі та управителі багатоквартирних будинків Тернополя, повідомляють в управлінні ЖКГ.

Відтак, тернополяни зареєструвавшись на сайті зможуть:

  • знайти інформацію про управителя будинком та управителів міста;
  • користуватись особистим кабінетом з наступними функціями: отримання квитанцій на оплату послуг, можливості онлайн оплат за житлово-комунальні послуги, ведення історії нарахувань і платежів за послуги;
  • мати доступ до сторінки будинку з описом основних технічних характеристик будинку, звіти управителя про роботу по дому, оголошення та багато іншого;
  • отримати інформацію про тариф і перелік послуг по будинку;
  • викликати майстра онлайн;
  • мати доступ на форум будинку.

“На інформаційному порталі «Наш Квартал» тернополяни зможуть отримати комплекс online-сервісів, які допоможуть дізнатися про працюючих у місті управителів, налагодити взаємозв’язок з управителем будинку, контролювати якість наданих ним послуг, отримати актуальну інформацію про тарифи та послуги, а також вести свій особистий кабінет і заощадити час на оплату рахунків тощо”, – розповідають в управлінні ЖКГ.

Разом з тим, якщо мешканці будинків зареєструвались на порталі, а управителі цих будинків – ні, то відповідно мешканці матимуть обмежені можливості на ресурсі. Адже реєстрація управителів на сайті дасть можливість жителям скажімо надсилати онлайн-звернення, викликати майстра, отримувати від управителя інформацію та оголошення тощо. Тому бажано, аби на порталі зареєструвались і управителі будинків, які зможуть користуватись такими сервісами на сайті:

  • Інтернет-сторінкою (сайтом) управителя – розміщення інформації про компанію, перелік будинків в управлінні, контактні дані, новини та оголошення, досягнення, звіти про роботу;
  • Інтернет-сторінкою кожного будинку – опис основних технічних характеристик будинку, тарифи і перелік послуг по дому, звіти про роботу по дому, оголошення жителям і багато іншого;
  • Функцією білінгу як можливість підвищення рівня платежів;
  • Функцією зворотного зв’язку з мешканцями, електронні звернення, розсилка повідомлень і оголошень жителям;
  • online заявками на виклик майстра;
  • Форумом управителів для можливості обміну досвідом між управителями різних міст;
  • Додатковими сервісами та пропозиції для управителів.
Попередня новинаНаступна новина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вибір редактора